Sunday, October 26, 2008

Mu toad on täis lapsi

Ja lapse lapsi
Ja enda lapsi ja esimese mehe lapsi
Nad jooksevad ja kiunuvad ja mängivad ja nutavad ja naeravad
Ronivad keset ööd ja varahommikul kaissu ja ronivad rinnale ja panevad pea mulle näkku
Öösiti käin paljaks rabelenud pepusid katmas, tekke maast üles tõstmas, kui mu keha jälle magada ei lase ja mööda maja ringi kolistan
Päeval peavad mul silmad olema ka kuklas ja nurga taga, et keegi viga ei saaks ja kellelegi liiga ei teeks
Lõunat valmistasime sajajalgsega, selle käed ja jalad tükkisid ronima küll pliidi peale, küll solgiämbrisse
Ma e jõudnud porgandeid nii ruttu tükeldada kui sajajalgne neid mull kätte ulatas
Ühed jalad ja käed ulatasid mulle toast musti nõusid, teised toitu külmkappi asetamiseks, kolmandad toppisid halge ohjeldamatult pliidi alla, neljandad segasid käega kapsast pannil, viiendad valasid mind üle kassijoogiveega, kuuendad sobrasid kassi krõbinate kausis
Lõunalauas oli nii palju rahvast, et pidi olema ettevaatlik, et mitte kõrvalistujat kahvliga torgata, rahvas oli laua äärde lükitud kui helmed paelale tihedalt üksteise kõrvale
Toidukuhjad kahanesid tohutu kiirusega ja ühel hetkel oli laual vaid terve torn musti nõusid
Nüüd jookseb osa rahvast õues koos koeraga, rehitsevad lehti ja sõidavad rattaga
Ühesõnaga algas koolivaheaeg ja mu maja on täitunud lastega

No comments: