Wednesday, October 8, 2008

linnaskäigust tekkinud mõtted

Kas peate neid inimesi kuritahtlikeks oma laste vastu ja ebahügieeniliseks nende käitumist, kes lubab lapsi kokku koduloomadega?
Minu abikaasa nimetab sellise käitumisega inimesi elu võõraiks vanatüdrukuteks, aga mind ajavad nad kas naerma või vihale
Ma ei hakka ju kummikinnastega oma kodulooma silitama ega lähe liigse puhtusega liiale
Kui ma jätsin meeletu koristamise järele , kadusid mu poja astma hädad ära
Mind süüdistas eile mu lapselapse sugulane, et ma ei hooli oma lapselapsest et lasen teda õues koos koeraga joosta, et see on eluohtlik ja ebahügieeniline, et kui ta mu blogi loeb saab ta iga kord šoki
Jumal, enamus maainimesi on koos kasside ja koertega üles kasvanud ja ei ole miskit juhtunud
Ma ei jäta ju ometi aastast last õuele järelvalveta, aga ma ei saa ka hulluks oma hoidmisega minna
Laps on hästi arenenud päevitunud ja tubli
See on selge, et ma ei lase lapsel võõrast koera ega kassi puutuda aga omad on ju hoolitsetud , vaktsineeritud ja hoitud
Nad on pere liikmed ja ma ei saa ju ometi keelata last neid silitamast, see kõik käib harmoonilise isiksuse kasvamise juurde
Ma mäletan oma lapsepõlvest armsaimat seika kui olin kolmene ja tudisin maja trepile tehtud asemel koos pisikese kutsikaga.
Temast sain mul elu parim mängukaaslane.
Hirmutatakse, et loom on loom ja lapsest tuleks ta eemal hoida
Ma ei tea see on eriline kogemus koos toredate koduloomadega kasvada
Mu pojad on juba peaaegu täismehed ja nad ei lähe kunagi enne magama, kui pole enne seda kassile pai teinud, nad lausa magavad kassid kaisus
Abikaasa tuleb töölt koju ja esimesena ütleb kassile tere teda silitades ja temaga rääkides. Väraval tuleb saba liputades vastu neljajalgne sõber , kes ei pahanda iial kui hilja tulid , ta on alati rõõmus su tuleku üle, kassid on hüppevalmis aiaposti otsas, et koos koju tulijaga tuppa voorida, ise häälekalt tervitades
See kõik käibki oma maja juurde ja lapsi ei saa ju sest elust isoleerida
Ma saan aru küll et asjaga kursis mitteolev inimene tunneb lapse heaolu pärast muret aga mulle on solvav kui keegi arvab, et olen hoolimatu või pahatahtlik
Lapselapsed just on palju kallimad kui omad lapsed olid

1 comment:

kukupai said...

Meil on eluaeg loomi olnud ja keegi pole kunagi keelanud neid puutuda. No olgu, imiku voodisse pole lubatud, aga kui lapsed suuremad, võtsid kasse kaissu küll. Ja sama lugu nüüd lapselapsega.
Mul vist polegi tutvusringkonnas selliseid peenutsejaid.