Friday, November 14, 2008

hing on haige

Ma ei saa magada
Mu silme ees on vanema mehe nägu, hall, habemes prillidega
Sellisena kujutatakse teda lehtede esikülgedel
Niikaua kui surmaga lõppevad sündmused mind isiklikult ei puuduta, lähevad nad minust mööda, natuke puudutavad aga mitte nii väga et ma nüüd und ei saaks ja muudkui sellele mõtleks
Mul oli kunagi imeliselt kena töökaaslane, kellele oli harva esinev perekonna nimi
Viimastel päevadel on lehtedes, mida tööalaselt olen sunnitud paratamatult lugema aina juttu mõrvast ja sel mõrvaga seotud mehel ja minu tuttaval naisel oli üks perekonna nimi
See tuletas mulle meelde seda noort kaunist naist, kellega kunagi töötasin, tekkis tahtmine talle helistada ja küsida kuidas läheb
Ja ma totakas helistasingi
Jumal see mõrva jama oli juhtunud just tema eksabikaasaga
Ma rumal ei tulnud selle peale et mees võikski olla tema kadunud eks
Olin sattunud eriti totrasse seisu , justkui oleksin mingi uudishimulik hull, kes nuusib veriseid uudiseid
Muidugi ei tahtnud ta minuga rääkida , aastaid polnud ma temaga kontakteerunud ja siis nüüd
Mu enese eksabikaasa lõpetas oma elu mõned aastad tagasi, kõik need tunded mis mind siis valdasid tulid korraga tagasi
Olime juba aastaid lahus, aga ma olin teda armastanud, temast hoolinud , meil oli tütar ja äkki selline meeletu õnnetus
Ma ei tea mis ma oleks teinud, kui mulle oleks sel hetkel mingi kauge tuttav helistanud
Mul on häbi ja samas tahaks teda väga toetada
Ma küll ei tea mis ta tunneb aga seda ma tean , mida mina tundsin samas situatsioonis
Ja ma ei saa magada, mu silme ees on selle mehe pilt, mind valdavad taas aastatagused valusad tunded, mind puudutab rängalt see tragöödia, mida kurjad kommijad ka kuidagi rahule ei jäta ja mida ma olen tööalaselt vägisi sunnitud lugema
Inimesed jätke ometi teiste elud rahule, omastel on niigi valus!!!
Ma ei saa aru ajakirjandusest , kes muud ei tee kui nendest nüüd pasundavad, igas lehes mitu artiklit
Ma ei tea mida ma teeksin, kui mu kunagine armsam on just traagilisel surnud ja igas poes vaatab vastu ta pilt, lehtede reklaamidelt
Õudne ma ütleks!!!
Ja tütar , mida võib tunda tema
Ma ei saa midagi nende heaks teha, mul on ääretult kahju
Saan süüdata vaid küünla ja püüda mõelda häid mõtteid, kui see ainult õnnestuks…

No comments: