Monday, November 3, 2008

vale?

Telerist tuleb reklaam: see vastus on………….
vale
Kõik on vahel vale
Ilm on vale
Tuju on vale
Seltskond on vale
Koht on vale
Aeg on vale
Väga tihti olen ma valel ajal vales kohas
Kõik sõidavad Saksamaale
Kõik laulud on sõiduks Saksamaale
Kõik jutud on sõidust Saksamaale
Aga mina ei sõida Saksamaale
Seega olin jälle valel ajal vales kohas
Läksin ära
Kuulsin veel, et keegi hõikas mu selja taga, et kuhu sa lähed
Mind siis ei olnud kohal kui nimekirja tehti ja raha koguti
Ja siis olen kohal, kui rong on läinud
Jälle olin valel ajal vales kohas
Nii ma siis täna tundsin lauluproovis , et olen jälle valel ajal vales kohas
Mul on nüüd oma maja ja aed
Aga 10 aastat tagasi vajasin ma lastele sellist kasvamisruumi
Nüüd on lapsed korteris üles kasvanud ja ei oskagi oma maja ja aiaga midagi peale hakata
Jälle valel ajal vales kohas
Kuidas teada millal kus olla
Ja kuidas trehvaks ometi õigeks ajaks õigesse kohta
Ja milline on see õige koht ja aeg?
Võib-olla ongi nii hea, et meil on maja siis, kui lapsed on suured, muidu me ei teakski kuidas oleks olla ilma majata, aiata, privaatsuseta…
Ja võib-olla ongi hea, et ma kaasa ei saa Saksamaale
Kes teab?
Kõik on siiski millekski hea?
Või on jälle miski valesti?

No comments: