Sunday, November 9, 2008

Täna on isade päev

Hommik saabus telefoni helinaga
Telefon käskis lippu heisata
Kuna kallil kaasal oli põlv paistes ja mina ei julenud redelile ronida, sai lipp üles alles südapäevaks, kui poisid lõpuks selle töö ära tehtud said
Kui ükskord lõpuks päris ärgatud sain, vaatasin ära tähelaeva, helistasin oma isale
Tänu jumalale on mul isa täitsa kobe ja olemas, vastupidisel mu emale, kes manalateel üle 10 aasta
Veel helistasin oma vaimsele isale Asser Murutarile, kes oma naljadega tegi mu päeva paremaks
Tahtsin oma mehele lastega koos laulda isade päeva puhul, aga see ei tulnud välja , sellisteks lapsusteks arvavad, et nad on juba liiga suured, siis ma laulsin vanaisale koos Tormiga
Tormi tegi seda minuga kaasa tohutu õhinaga lilli andes ja tagasi võttes, tänades ja paludes
Ma ei tea millal said äkki mu lapsed nii suureks, et ei taha enam olla oma lähedaste vastu tähelepanevad ja kenad
Või ongi mu kodused kombed lapsikud?
Vaatasin huviga telest isadepäeva kontserti ja miks mul oli jälle õigus, et aasta isaks valitaks juba kuulus inimene
Siiri Oviir, kes pidas kõnet ja kuulutas välja, kes saab aasta isaks, oli nii erutatud, et ajas sõnad ja nimed sassi, aga inimesed on ikka kurjad küll, kukkusid kohe netis teda mõnitama
Me kõik oleme inimesed, aga mõned arvavad, et võivad teisi julmalt kritiseerida
Kukuti kohe presidendi prouat sõimama, tema kõne pärast
Mina ütleks, et mehed ärgu joogu suitsetagu ja püüdku teisi üle trumbata parema maja, ilusama auto ja noorema naisega
Eestlasel peab ikka kõik olema kõige, kõige, kõige!!!
Aga ei pea, peaasi et teed tööd mida armastad, oled oma perele olemas ja endaga sõber
Siis oled terve, elad kaua ja rõõmsalt!
Evelini ei maksa sõimata , tema pole milleski süüdi kui eesti mees ennast surnuks töötab või joob
Ta tahtis lihtsalt anda head nõu ja rääkis olukorrast
Aga tõtt on ikka valus kuulata
Minu isal oli töö kokku langenud hobiga , nii ka mu abikaasal
Tahtis minugi mees olla kunagi kõige, kõige, kõige enne kui haigeks jäi
Küll on hea, et mu meest aasta isaks ei valitud, ehk oleks keegi ka talle mõne luukere kapist välja otsinud
Küll on ikka inimesed õelad, keegi tegi skandaali, et on tänavuse aasta isaks valitud isa poeg , kellest niinimetatud isa pole kunagi välja teinud
See on ilus komme inimesi tunnustada , aga rahva ette tirimine toob kaasa suure jama sest meie inimene ei oska koos teistega rõõmustada , vaid peab kõik ilusa sõnnikuga üle loopima
Oh elu oh inimesed!!!
Ühtki päeva ei saa ilma skandaalita
Ka mitte üht isade päeva

No comments: