Tuesday, November 25, 2008

nüüd on mu tuba tuuletu

Mu tuba on uue näoga
Enne tükkis talvine tuul mu magamiskambri hommikuks külmaks lõõtsuma
Aga täna tuli mu kallim ja plaasterdas akna ära
Klaasipind on nüüd küll välja ja sisse vaatamiseks ahtam, sest klaasi ja raamivaheline pragu sai ka plaastrid peale
Aga lootus hommikul soojemas toas ärgata kui varem, kaalub selle kitsaskoha üles
Kui palka saan, ostan aknale mingi valgustuse, siis ongi jälle veidi valgem see olemine
Peaks õmblusmasina ka põrandale tõstma , oleks ka valgem
Kohustuse mu vastu täitnud tatsas mu kallim oma memme juurde ööd veetma
Sest siin ei saa ju magada
Üks väike mehe hakatis kontrollib igal öösel iga tunni tagant meie olemasolu ja kui me talle ei taipa vastata on kõva kisa lahti
Aga iga tunni tagant kellegagi juttu ajada segab ikka une ära küll
Nii vahva on, kui mu kallim tuleb ja teeb mingit tööd kodus ja kallistab pisipoissi, tantsib temaga ja võimleb, suhtleb suurte poistega, arutab tehnikaküsimusi nendega ja siis tõuseb püsti ja ütleb, et mul nüüd kohustused tänaseks täidetud ja tatsab minema
Hommikul kui memme juures on ööbinud helistab, et kuidas magasite ja lõunaajal saadab sõnumeid messinseri, et mida poest vaja
Kui akna kleepimine käis, siis Tormi ka oli nagu asjaline töö juures abis: pakkus kõiki võimalikke ja võimatuid tööriistu vanaisale, ise ette tänades
Ühel hetkel väsis nii ära, et sättis end hälli ette pikali, pepu püsti
Panin ta siis hälli ja seal ta nüüd tossab, vahepael mind hõigates ja läbi une naeratades
Nii see öö siis saabub mu nüüd tuuletusse tuppa, öiste filmide ja Tormi une hingamisega
Homme on rännakute päev, tuleb pugeda „mati“ kaissu ,siis jälle jaksab

No comments: