Saturday, November 22, 2008

Sain täna kirja...

Inimeselt kellega olen tahtnud ammu rahu teha
Meie suhted läksid kunagi keeruliseks, kui me ei suutnud omavahel ära jagada mulle kallist inimest
Mina ei tahtnud alla anda nõnda ka tema
Lõpuks andis ta alla, sest ma käitusin väga inetult
Kasutasin ebaausaid võtteid ja vahel lausa ebatsensuurseid tegusid ja sõnu
Armastuses ja sõjas pidi olema lubatud kõik, aga kõik ei tule meile kasuks
Mul on häbi
Ja palusin ta käest andeks
Ja ma ei tea kas ma seda ka saan
Aga lootus pidi surema viimasena
Teeme sauna, teeme süüa, kantseldame titte, koristame elamist
Sest on laupäev
Ostime kommionu käest kommi ja kaltsukast jõulukalendri, mulle esinemiseks punase pluusi
Kingitused hakkavad ka tasapisi valmima: keraamilised vaasid, nahkkarbid, kaunistatud kruusid, taldrikud….
Nii et jõulud võivadki tulla ja lapsed koju ja aasta lõpp….

No comments: