Wednesday, November 19, 2008

mu kolmapäevad on eriti sisukad

Hommik algas sisse magamisega
Saatsime Riina tööle ja ise põõnasime Tormiga niiet aitas
Beebimuusika magasime sisse
Siis sõime veidi, tegime dokumente ja asusime siis Tormiga gümnaasiumi poole teele
Avaldust ja dokumente viima, et Riina saaks kandideerida sealsele vabale töökohale .
See rännak oli muidugi vaevaline, üle songermaa, üle kõrgete pooleli olevate kõnniteede ääriste ja üle läbisumamist vajava kivi killustiku, mis tahtis sõitjat kõndijat justkui neelata
Saime oma paberid aetud, ihu rabelemisest märg seljas, läksime Rolli ristiema juurde sisse, sest ta elab just kooli vastas, et juua ja pissil käia
Sain ma siis vaid korraks maha istuda, avastan mis kell on, 20 minuti pärast kolm, aga mul oli plaanis kolmese bussi peale jõuda
Oh seda marataoni siis, ahvikiirusel lapse riidese, vankrisse ja kodu poole ajama, hing niidiga kaelas, laps sopsti lumehange, kott nurka, teine selga, appi keegi jookseb majas vastu: Roll kodus, Jumal tänatud, lapsehoidja olemas, saapad jalast , potased palja jala otsa, sukad kotti, ümberpöörd ja bussi peale jooks
Jõudsin!
Isegi nii, et väljumiseni veel 5 minutit,
Siis avastasin, et pole pooli riideid seljas, ruttu Rollile helistama
Räägin ja räägin, tema aru ei saa, kust ta mida otsima peab
Seletan ja seletan ja juba tahan vihastada ja siis......: tuleb hüüe : leidsin
Roland tormab mu poole kleidiga veel bussile
Kui buss hakkab sõitma ja hakkan mina siis oma jalgu riietama, on üllatus suur
No küll on lugu üks sukk on ja teist ei kuskil
Niii ma siis jalutasin , mis mul üle jäi, keset novembri kuud, palja sääri mööda Tartu linna, mantel on mul pikk ja teised ei aimanudki kui kummaliselt ma riietatud olen, aga teadmine ja olemine endal oli küll imelik ning kõhe.
Üks proua rääkis veel bussis , et tema 90 aastane ema oli kuni surmani väga korrektne: igal hommikul kui ärkas, pani sukad jalga ja korralikult riidesse ja siis hakkas alles toimetama,
Kuulasin ja mõtlesin , et ju ma siis pole korrektne, ma kannan sukki vaid linna minnes ja siis ka unustan need maha nagu täna juhtus, mis küll on erand aga erand pidi kinnitama reeglit;)
Pärast trenni suundusin Mirjami juurde ja küpsetasin ime maitsavaid pirukaid, vaatasin Koiduga märulifilmi, tegin veidi tööd ja nüüd tuleb vist ennast ka teki alla keerata
Koit poiss hea laps sättis end juba ise kenasti unemaale
Mis kolmapäevasel pirukavanaemalgi üle jääb

No comments: