Thursday, June 24, 2010




23 aasta eest läksin jaanitulele
ja leidsin….
Nüüd ma ei käi ammu enam jaanituledel, sest mul pole sinna asja
Mis ma kunagi otsisin, olen ma leidnud ja olen sellega rahul
Mina istusin eile hoopis kodus laua taga ja võõrustasin imelist külalist
Põletasime küünalt külalise ema mälestuseks ja jutlesime perega laua ümber maitstes külalise toodud kooki
Kook oli sama imeline kui külaline
Kaua oodatud ja tore ning huvitav inimene
Kiitis mu maja ja jutles rõõmsalt asjadest mis mullegi huvi pakuvad
Oli tõeliselt kaunis jaanilaupäev
Ilma alkoholi, grillihaisu ja läbuta
Mul ei olnud vorsti jaoks raha, muidu oleks mõne ikka pannud grillile
Keetsin kausitäie ube ja seda me siis nokkisime terve õhtu kohvi, tee ja põneva vestluse kõrvale
Tütar jooksis korraks koju ja helistas telefoniga sõpradele, et ta ei saa kodust lahkuda, sest tal on seal nii huvitav
Mul on tõesti huvitavaid sõpru ja see annab jõudu elamiseks
Isegi pesamuna tuli oma urust välja ja istus lauas, vestles ning mängis külalisele kitarri Loodan, et mu külaline hilisel õhtutunnil kenasti koju sai, sest ta telefon täna millegi pärast ei vasta, ju ta vist sai nii suure suhtlemise laksu, et ei taha enam tükk aega kellegagi suhelda
Külalise lahkumise järel langesin rammestunult voodisse ja uinusin kohe
Hommikul avasin silmad kellegi nahistamise peale ja silme ees oli pisike karvane sokk
Lapsepoeg ütles, et vaata memme, pehmed sokid
Tütrekene tegi kohvi valmis ja tormas linna peale pasunat puhuma
Saunast loivasid kolm lõbusat mehepoega välja , olid seal jaani välja maganud
Pesamuna oli sõpradel lubanud seal puhata
Mina aga uimerdan majas ringi ja rõõmustan selle üle mis mul on
Ja selle üle mida mul ei ole ei kurvasta;)))
Ilusat jaani kõigile

3 comments:

Rents said...

õige suhtumine, ka mina üritan kogu aeg seda meeles pidada, kuigi iga kord ei tule välja :)

helle said...

Kook on nii isuäratav, mmmm...

Ma olen ka seda meelt, et alati ei pea jaaniõhtul üle lõkke hüppama ja lihagrillist läbi imbuma.
Võib ka teisiti meeleolu luua.
Head jaani!

joanamari said...

tänan kenade vastukajade eest
hommikul käisin laulsin samba juures
siis viskasin setu riided seljast ja kukkusin lauda katma
meil ongi jaaniõhtu alati eriline õhtu, sest 23 aasta eest jaaniõhtul leidsin endale kaasa
nüüd siis keerati 24-s aasta ette
huvitav, mida see uus aasta küll toob;)))