Friday, June 25, 2010

Ruuduline;))))





Mul on kodus üks ruuduline villane keep
Mulle tõi kunagi, kui oma esimest last ootasin selle mu sõber Astra, kellest pole enam midagi ammu kuulda olnud

Astra rääkis, et seda keepi kandis kunagi oma korda tema tädi Astra, kui ta last kandis, et olevat olnud selline kena ja pisike ruuduline tädi siis olnud
Nüüd tuleb välja, et tema tädi Astra on Raivo Trassi abikaasa, uurisin midagi netist ja lugesin selle välja
Oh kui väike see maailm
Korduvalt on mulle öeldud, et viska ära see vana kalts, aga ta on mulle nii armas
Veeretan seda riidetükki ühest kohast teise ja loodan, et kunagi saan aega talle uut voodrit panna, et veel ja veel teda kanda saaks
Üldse on mul ruudulise vastu nõrkus
Elu jooksul on mul hulga ruudulisis asju olnud
Oli ka kunagi mul üks ilus mustavalge ruuduline linane kleit, mida tahaks ka väga taastada
Käin ikka Tartu linnas poes seda ruudulist riiet näppimas ja silma nuumamas, aga raha pole selle jaoks veel suutnud kõrvale panna, juubeliks mõtsin endale seda juba lubada, aga ei jagunud kuidagi finantse
Isegi kleidi mood on peas valmis, sest vana kleiti ei saa päris järgi teha, sest vigur on mul hästi muutunud, aga loodan, et see uue kleidi tegemine ei jää pelgalt unistuseks
Polegi kaua aega endale midagi lubanud;))))

Olen oma kehaga täna öösel kimpus, valud ei lase magada ja hirmu suure silmad vahivad toanurkadest vastu, veedan siis aega netis surfates ja endasse põnevat infot ammutades
Proovin kuidagi nädalavahetuse üle elada, esmaspäev toob ehk lahenduse, kui arst midagi tarka oskab soovitada
Loodan, et mustad stsenaariumid jäävad vaid mu pettekujutlustesse ja saan oma elu jälle kenasti rööpasse
Mul on siin maa peal veel nii palju teha, et ei ole aega ära minekuks;)))

2 comments:

neiud ärevil said...

Ruudulised on vahvad jah.Minul on peaaegu samasugune.Kasutan suvetoas diivanikattena.Teine pole ruuduline vaid hoopis tikitud.Peaks ka olema üle 100 aasta vana. Sellel küll vahetasin voodri ära.

joanamari said...

pildid on illustratiivsed
ei viitsinud öösel pilti tegema minna
kui kunagi rikkaks saan ja ruudulise kleidi valmis saan siis teen ka kindlasti pilti;)))