Tuesday, June 29, 2010




Mu palgatöö pigistaks justkui elumahladest mind tühjaks
Tundub, et ma ei jõugagi eriti midagi muud teha
Kui neli tundi päevas tööd tegin, siis oli mingi hea rütm sees
Nüüd on vahetevahel pikad päevad ja kui vaba olen, siis lebotan niisama maha aja
Lapsepoeg käib kenasti lasteaias ja on kodus ka justkui parem laps, ei tea kas jonnib lasteaias ära või on päevast nii väsinud, et ei viitsigi enam jonnida
Siis olekski hea midagi asjalikku ära teha kui laps hoitud on
Täna unustasin tähtsa koosoleku ära ja kellelgi ei tulnud pähe mulle helistada, et kus oled
Hommikul tuli kolimisauto ja kõik ununes mis tähtis
Sain korterist hulga asju ära tuua ja oma nunnu auto ära koju
Lapsepoeg muidugi kargas kohe auto kallale ja toksis esilaterna katki, aga see olevatki veidi vigane olnud
Sortisin hulga asju ära ja kuidagi parem tunne on
Seal on veel asju, mida peaks läbi vaatama, aga jaks sai mul täna otsa ja ma poleks rohkemat ajaliseltki jõudnud, sest kuuest alates pidin õhtul tööle hakkama
Nüüd on jalad paistes ja käed ning selg valusad, aga hulga asju sai ära toodud ja mõned leidsid juba oma õige koha üles
Tõin ära kena väikese riidekapi ja mõned raamaturiiulid
Sinna jäid veel kaks kapitäit raamatuid ja veel üks riidekapp, mida koju endale tahaks, aga hulga segadust sai ära koristatud ja terad sõkaldest eraldatud ning enamus mulle tähtsaid asju ära toodud
Käin õues oma pisikesest autost mööda, patsutan teda ja rõõmustan, kui väike laps, et sain oma mänguasja kätte
Natuke pusimist on muidugi vaja, et ta sõita jälle saaks, aga see et ma ta äratoodud sain, on kõige olulisem
Muidu ikka muretsesin, et kas ta on alles ja kuidas ta on seal kaugel üksi tolmuses garaažis ilma minuta
Kartsin, et ehk on kurikoll ka auto kallale roninud nagu korteriga juhtus, aga õnneks olid kollid mu auto vist ära unustanud
Majas on ka kuidagi teistmoodi olemine, mõned asjad said endale riiuli, kus neil nüüd parem olla, kui enne riiuli koju tulekut
Kuidagi parem olemine on mul endal ka, üks mure vähem ja uued juures
Et ühest mäest üle uued ees;)))
Kuidas need asjad veel kätte saan, mis maha jäid ja kuidas autoparandus edeneb jne
Poes käies nägin oma vanema poja endist klassijuhatajat ja ta teatas, et ta saab ka mu teise poja klassijussiks ja olin selle üle ülimalt rõõmus, sest ta on tõesti tore õpetaja, selline südamlik ja isegi veidi emalik
Kui tema mu lapse klassijuhataja on, siis saan kergema südamega poisi kooli saadetud sügisel
Tööpäev laabub päris kenasti südaöösse, asjad mis õuel laiali olid loobitud, tirisin varju alla
Ja õuehämaruses tukub mu armas pisike kirsipunane „muhuke“
Süda on nüüd rahulikum, üks mure murtud...
Ilusat suve kõigile!!!

2 comments:

Emmeliina said...

ka sulle ilusat suve, ehk vähemtöökat, et saaksid rohkem puhata.
samas on paljud töö otsimisega hädas, nii et võta sa kinni.

aga, et isiklikud asjad väga tähtsad, sellest saab aru alles siis, kui nendest igapäevast puudust tunned.

joanamari said...

aitäh emmeliina
on ikka jah tähtsad need asjad
mingi aeg mõtsin, et asjad polegi üldse olulised kui ainult minema saaks, kohta kus oleks turvaline
samas ka oli tore tunda, et mind vanas kohas heatahtlikult vaatama tuldi, et uurida, kuidas mul läheb ja mõni ka tere taipas öelda;)))))