Monday, June 7, 2010

Tormiline suve hakatus mul



Kõigepealt Põlvas Umapido, juuni esimesel nädalavahetusel ühingu koosolek Palmse mõisas, sel nädalal on aga Tartus vaimulik laulupäev
Ma ei taha kodus istudes hallitada, aga iga nädal kuskil rännata on vist ka liig
Kuigi kodus pole must millekski muuks asja, kui mängida kodu politseid ja sellega ärritan oma kaaskondlasi
Enamus mu lastest on juba täiskasvanud ja neid väga ärritab, kui neid juhendama ja kamandama kipun
Niisiis annan aga minna: laulma, koosolekuid pidama, torman kohale festivalidele ja üritustele meeled valla, kui mu liipamist tormamiseks saab nimetada;)
Viljandi folgile see aasta ei saa, sest mu sõbrake Soomes on nii haige, et koju ei tulegi sel suvel, seega ei saa ma ka kusagil Viljandis peatuda
Telkijat minust ei ole ja hotelli jaoks ei jagu finantse
Siis tuleb rahulduda kohalikemate üritustega
Ja kas mul ongi sinna lossimägedesse asja , songima kruusa oma tooliga?!
9 päeva veel vastutust ja sodis songimist, puhkuse asendus, siis saab jälle vabamalt hingata
Õhtul rikuti uni ära ja nüüd ma kuulan kuidas ööbik laulab täiest kõrist, püüdes vihmaladinast üle laulda
Kui taevas nii pilves poleks, võiks varsti koitu kohata
Õhtul ärritas mind üles seik, et mu pesamuna kaua väljas oli, ta tavaliselt ikka selline oma pesas kükitaja
Harjumatu, kui õhtul välja läheb
Ma ikka selline kanaema, et pean ikka teadma, et mu lapsed kõik ilusti paigas on, netiski tartukate käest küsin õhtuti, et kas olete kõik kodus;)
Süda öösel käisin kõigile kodustele lastele tekke peale panemas ja neid üle lugemas, olid kõik oma asemetel, aga uni enam tulla ei tahtnud
Loen veel oma tööasju , siis on hommikul vähem ja poen teki alla
Kunagi see uni ikka tuleb
Ilusat juunit kõigile!!!

No comments: