Thursday, June 10, 2010




Oli kord üks tüdruk
Ta lõpetas kooli
Oli sajapäeva ball, kuhu minekuks õmbles ise endale ilusa lilla kleidi, mille käistele tikkis kannikesed
Noortemajas „Sõprus“ oli palju rahvast,saalis oli pime ja kas keegi nägigi, mis sel neiul seljas oli
Aga mälestuspildid sest ajast on eredad
Ettevalmistused, ärevus…
Ja siis saabus hetk, kus lavale ilmus üllatus külaline
Joel Steinfeldt
Kõik olid elevil ja muusika täitis saali ja mingil hetkel läks tehnika omadega puntrasse, aga Joel laulis edasi
Kui keegi ennem arvanud oli, et lugu tuleb lindi pealt, sai kinnitust, et see ikka nii ei olnud
Sellest ajas alates on Joel üks mu suurematest lemmikutest
Täna, kui oma palgatööd pusisin, hakkas ta mu seltsilise seest äkki laulma, mul telekas mängib tööajal, et töö tegemine rõõmsam oleks
Selline hea, soe ja vahva olemine tekkis : nagu oleksin taas nooruke neiu, kel kõik veel ees ja maailm põnev, mida varsti avastama saab sukelduda
Aitäh Joel!!!

2 comments:

helle said...

JS muusika on hea, ta on üle keskmise laulja, aga millegipärast häirib see kumu, mis tema isikuga kaasneb. See muidugi ei tohiks mõjutada...

joanamari said...

mind ei häiri
mingi kuulujutt ei saa võtta ära mu noorusaja mälestusi ja mustata mu sõpru
eks ta ole omapärane inimene aga, kes meist nii väga normaalne on ja mis on norm?!
siis võiks mindki nimetada pedofiiliks, võtsin naabritüdruku enda juurde elama
mul oli korteris 5 tuba
aga võtsin ta oma kaissu
ta kartis magama jääda
ta polnud saanud tunda hellust, tähelepanu armastust
pakkusin talle seda
oli mulgi sellepärarast pahandusi, keegi ei uskunud, et teen midagi omakasu püüdmatult
aga joel ja ta muusika on tore ja kõik muu ei loe