Saturday, July 10, 2010

Kas teile meeldib kodu mängida?!;))



))
Viimati ma mängisin nii pühendunult kui täna, kui 13 olin ja sõbrannaga veel nukkudega mängisime ja ta raamatukappi nukumaja ehitasime, seal nukkudega mängisime ja mööblit ehitasime pappkarpidest ning nukkudele riideid õmblesime
Üldse mulle meeldib elamist planeerida mööblit sättida ja kodu kujundada
Igapäev ma kappe ja muud mööblit majas ümber tõsta ei tahaks, aga täna tegin tavatuid asju
Kuna mu lapsed ja mees kõik õuest jalga lasid ja mu planeeritud tööd pooleli jätsid, asusin ise peale päevatööd arvutis, õues asjale kallale
Ladusin puid ühest riidast teise ja mõnuga
Nüüd saan aru, miks lastele klotsidega meeldib mängida
Nii lahe on laduda ja ümber laduda ja ümber lükata ja uuesti laduda
Lõpuks väsisin ära, siis hakkasin mööbeldama
Ajasin kallima garaaži nii segi, et ma ei tea kui kaua ta seal peab koristama et sotti saada mis tal seal kuskil on
Võtsin kõik ta asjakesed kapist välja ja loopisin garaaži pidi laiali
Siis lohistasin kapi garaažist välja nii, et puuriit, mis tal nurgas enne oli, vedeleb nüüd ühtlaselt laiali laotunult garaaži põrandal
Lõpuks kutsusin poja appi, et ta aitaks mul ühe vana koleda puhveti õue tõsta, et saaksin õues päris kööki mängida
Mees aga muidugi mu mänguga kaasa ei läinud ning polnud katusealust nõus mu väli köögikesele ehitama ja nüüd tuleb vaid ilma taati paluda, et ta mu kapikest sügiseni hoiaks ja jätaks märjad ilmad hiljemaks, kui kapikese aita peitu olen kolinud
Muidu sai päris vahva see õueköök, gaasipliidi kõrvale sai taritud puhvet, kuhu tarvilised asjad kenasti ladusin, sahtlitesse panin puhtad paberid ja riiulisse riputasin vana pitsiga käteräti, klaasi tagant kenasti välja piiluma
Loputasin oma tolmuse ja porise ihu õues vooliku all puhtaks ja säen end unemaale, et homme jälle ringi rahmeldada, kui vaid mu jalad kannaks, praegu löövad lausa tuld välja
On nii paistes kui pätsid;)))
Nii palju on teha, majas, aias , õues ….
Kui vaid jaksaks kõike

4 comments:

neiud ärevil said...

Puuriit on ilmselt nagu pilt nüüd.Nii palju ümber laotud.Mina alustan ka alati suure hoole ja armastusega riida ladumist,aga kuskil poole peal tuleb kotermann sisse ja kõik on untsus.Minu mees ka imestas alati ,kuidas ma seda suudan.Tema puuriidad olid muidugi sirged ja kenad.
Väliköögi mõte on muidugi armas.Mina elan ka suvel parema meelega õues.Kõik tööd ,mis vähegi annab teha ,teen õues .Ka söögivalmistamise puhul.
Tallinnas täna igatahes tibutab ja oli äikest ka ,kuigi ilmateade lubab selgeet ilma.

joanamari said...

pliit ja kapp sai pandud puuriida vahele ja seda riita ma siis ümber ladusin, et ruumi teha , veidi kipakas sai aga püsib veel;)))

kaaren said...

selline maagiline asi nagu 2 tahvlit eterniiti päästab peaagu kõike, mis ei või vett saada.
Aga väliköök on yli-yli asi!

Anonymous said...

Oi,kuidas oleks vaja seda kahe auguga gaasipliiti !