Thursday, July 22, 2010

No tore



-->
Elevandi jalad saatsin elevandile tagasi
ja et nad mind enam ei külastaks,
võtan hommikuti ühe pisikese igivana pillikese
ja olen oma saledate jalgadega kohe päris rahul
aga veresuhkru sain kõrgeks
nii on nende ravimitega
ühest hädast saad lahti, teise juurde
hirmutati mind siis suhkrutõvega ja
kõik süüdistasid mu suurt vatsa,
selles mu järjekordses uues hädas
õnneks seda haigust mul veel pole
nägin juba vaimusilmas õudusunesid,
kuidas mul jalad amputeeritakse,
mu sooned ja keha dialüüsi aparaadi külge aheldatakse
ja ma pimedana ringi komberdan
ei taha ära kiita,
aga õnneks need mustad stsenaariumid veel niipea käiku ei lähe
sest ma olen ju tubli
kuigi ega keegi hästi ei usu,
et ma viina ei võta ja üldse rasvase sealihaga söömaorgiaid ei pea
ja et üldse sööme enamasti muru nagu mu noorem poeg tavatseb rääkida me toitumisharjumuste kohta
homme lähen reisima ja üldse ei taha minna, sest olemine na nadi võitu
pea tahab lõhkuda ja teotahe on mind maha jätnud
aga kui ma oma toredaid kolleege näen eks siis läheb ehk see tusatuju üle
pesen oma riideid ja olen kuri, et polekski nagu pestud, sest tulevad sama targalt masinast välja kui neid panin
kuna aega napib siis pean tegema näo, et olen ikka rahul
ma ju ise tean, et neid pesin
usun, et kui ma koju tagasi tulen, olen kõbusam ja lõbusam

No comments: