Friday, July 30, 2010

reede juuli eelviimane päev

Panin oma „mäkdoonaldsitoidulise lihakeha“ nagu nimetab üks teadmamees paksuks läinud ilusaid Eesti naisi, setu kitasniku sisse ja läksin linna peale
Lohutan end sellega, et olen ka mina ilus olnud, sest ka mina olen Eesti naine;))
Mäkdonalsist käin küll kaarega mööda, aga eks ma näe välja jah nagu seal ainult istukski päevad läbi;)))
Lapse tõin aiast ära ja käisin magaziinis silma nuumamas, sest osta sealt nagu midagi ei tahtnud ega olnudki vist midagi osta asjalikku
Tahtsin vaadata pojale dressipükse ja siis öeldi, et nii väikesele ei ole neil dresse
Vahtisin rumala näoga müüjat, kust tema teab, kui väike või suur mu poeg on
Siis taipasin, et lapselast mu lapseks peab;)))
Naera puruks
Polegi siis veel midagi kadunud, kui meid nii noorteks peetakse, et meil nii väikesed lapsed võiksid olla

Nüüd ootan palka, et saaks maksud maksta ja toidupoest toiduvarusid täiendama minna
Luban oma mäkdoonaldsitoidulisele lihakehale tüki kala palgapäeva puhul ja siis võib argipäevade murusöömine edasi minna, sest täna on puhkuse viimane päev ja pidi ka olema Rolandi nimepäev, tervitan siis kõiki Rolandeid ja sealhulgas ka oma esikpoega!!!

2 comments:

sille said...

Noh, homme peaks ka ikke veel juuli olema vist :)
Aga tore ju kui lapselapse emaks peetakse - tähendab näed hea välja. :)

joanamari said...

aitäh sille
mul jah kiire kuhugi;))