Friday, July 9, 2010


Võtan viimast
Igal võimalusel lähen lapsele lasteaeda vastu ja viibin koos temaga
Sest varsti kolivad mu inglikesed kodust ära
Tütreke saigi akadeemiasse sisse ja nüüd kõrguvad ees uued mäed, mida ületada
Ühikakoht
Lasteaia koht
Kolimine sinna
Kuidas nad kohanevad ja kuis mina kohanen lasteta olemisega?!
Loodan, et neil läheb hästi
Nad mul nii tublid

Koristame hoolega hoovi ja ehitame puuriitade vahele pikniku platsi, sest meie meesvähkidel saabuvad nende hällipäevad, mida tähistada tahame järgmisel laupäeval
Loodan, et on ikka ilus ilm, et pidulisi tuppa pigistama ei pea
Kuumus ja mingi põletiku moodi asi on teinud mu nii tuimaks, et ma ei teagi kuidas selle kõigega toime tulen


Täna külastas mind härra, kelle välimus ja olemine mind ikka ja jälle imestama paneb
Korralikus ülikonnas, püksiviigid teravad, justkui pressraua alt tulnud, seljas triiksärk puhas ja triigitud, taskust ilmus välja taskurätt, millest õhkus puhtust ja midagi veel
Ta saabus me aeda hetkel, kui toitsin oma lapsi, pakkusin muidugi talle ka süüa
Ta sõi kenasti noa ja kahvliga, lõpetades pani noa ja kahvli taldrikule kõrvuti ja tänas kenasti kostitamise eest
Küsisin ta käest, milline haridus oli ta vanematel ja millega nad tegelesid
Ütles, et tsaari algkooli neli klassi ja põllutöölised olid
Aga vanaema oli kõrgharidusega vene aadlik Vanaisa vend oli kuulus lõõtsameister August Teppo

Ta ise ka mängib päris talutavalt pilli
Tean ta õdesid ja vendi ja ka nemad on kenad ja intelligentsed inimesed
Teda ennast peetakse külas veidi kohtlaseks, aga need, kes temast nii mõtlevad on ise parajad matsid temaga võrreldes
Nii et geenid + kasvatus
Üleeelmine põlvkond olidki kuidagi erilisest teisest puust
Mu enda vanaema ka oli käinud vaid 4klassi külakooli, aga tema olemine, riided ja kodu andsid paljudele silmad ette
Vanaisa õed olid haritud ja intelligentsed vanadaamid, kelle kodus ma alati tundsin, et peaks selja sirgu ajama ja justkui riidepuu alla neelama ning väga vaatama kuidas astuda istuda ja mida ütelda, et olla nende väärilised külalised, aga samas sai tunda ennast ka parema inimesena
Sellised vanadaamid on kahjuks enamasti kõik juba Jumala juures

Tütreke rehitses veidi hoovi ja lippas orkestri proovi
Homme pidi mingi esinemine olema
Meie lapse pojaga sättisime end kahekesi magamistuppa
Lapsele jooksevad telekast Imbi Strenga mõnusa häälega multikad ja mina peadpidi oma palgatöös südaööni
Ilusat nädalavahetust kõigile!!!

6 comments:

Anonymous said...

Palju edu Riinale. Mida ta seal öppima hakkabki?
Renna

kukupai said...

No näed, oligi Viljandi Su tütrele õige koht :)
Palju edu!

joanamari said...

tänan heade soovide eest
ma ei teagi mida siis õppima hakkab sai sisse nii pärimusmuusikasse kui jazzmuusikasse

helle said...

Kena tütar sul, ja laps ka väga asjaline juba.
Edu neile uues kohas ja uues elus! Viljandi on tore linn nii elamiseks ja õppimiseks.

joanamari said...

tänan heade sõnade eest
siis ongi viljandi poole rohkem asja
ehk saan siis ka mõne blogisõbragagi mingil kombel kokku
kui viljandi vahet hakkan reisima tihemini

sille said...

:D No näed siis! Oligi nii nagu ma ütlesin, ta pidi sisse saama hoopis teise kooli. Nii tore! :)