Saturday, July 17, 2010

Mu kallim sai poolesaja aastaseks


Juba eile
Ja poeg 17

Juba teisipäeval
Täna oli pidu
Katsime lauda ja tegime ettevalmistusi, tegelikult juba mitu aega
Õuekööki sai tassitud kõik toolid ja kaltsuvaibad ja laud pikaks venitatud ja koormakile üle platsi sikutatud, et praht ja tolm taldrikusse väga ei kukuks
Kui olin kõik toiduained lahti pakendanud, lahti lõiganud ja valmis keetnud ja kilega üle tõmmanud, et raisku ei läheks ootamisega, ootasime külalisi
Kõigepealt saabusid Rasmuse külalised, kostümeeritud ja grimeeritud neiukesed, ning üks tavalise välimusega klassivend
Ja ennäe saabusid Ilvesed ja kohe kahekesi, Tiina ja Aapo
Minu ämmatütar ja ta kuulus poeg
See oli muidugi tõeline ime
Tiina on mu laste tädi ja meheõde, mu mees on Aapo onu ja Tiina vend
Tiina on mu ämma tütar ja Aapo on siis ämmatütre poeg;)))
Aga miks see oli ime?!
Ime oli see sellepärast, et 24 mehega kooselu aasta jooksul pole seda enne kordagi juhtunud
Väravale nad ikka ära eksivad, mingi oma tehnilise või muu tähtsa asja pärast, aga majja sisse tulema ja lauda pole veel kunagi soostunud istuma ja oma kallihinnalist aega minuga ning mu perega jagama
Viimasel ajal on muutunud mu suhted oma abikaasa sugulastega päris kenaks ning vahel tundub, et olen ämmatütre näol saanud endale justkui tubli ja toetava vanema õe
Maitsesime mu valmis pandud roogi, jutlesime ja ootasime mu vanemaid lapsi, kes tulid hiljem Tartust bussiga
Ja kui siis nad saabusid, lahkusid Ilvesed, sest nad olid mu lapsed ära näinud ülehulga aja kõik


Mina põdesin, et pean tööd tegema ja külalisi vaid läbi ülemise korruse akna nägema ja siis organiseeris kallim mulle neti juhtmed ja lapaka hoovile
Ja nüüd ma siis istun üksi siin aias laua taga ja teen oma palgatööd
Sest kõik läksid ära tuppa filmi vaatama ja Ilvesed läksid ära oma koju
Ämmatütar läks koju muru niitma ja Aapot ootas kodus seltskond naisi
Tegelikult on ikka õues palju lahedam töötada, sest magamistuba läheb päeva jooksul hirmus palavaks nagu saunas
Suur pinge on langenud, tegus nädal selja taga, rahakott tühi, kõht head ja paremat täis ja nõud õues ootamas pesukäsi
Nüüd me oleme kallimaga kokku saja aastased 50+50
Mida küll põnevat toob teine pool sajast;)))
Uusi lapselapsi, kooli lõppe, uusi algusi?!
Palju õnne pojake ja kallike!!!
Head uut aastat!!!


No comments: