Tuesday, July 27, 2010

Nüüd olen nõutu;))))








Tartus olles helistasin koju ja sain teada, et kõik mu nõud, mis ma hoovile tassisin, et sealt hea väliköögis toimetades neid võtta, said tormis otsa
Tuul ja vihmavesi tõukasid kapi ümber ja tekitasid piknikuplatsile tohutu kildude sodi
Tegelikult nii hull see asi ka pole, et täitsa nõutuks ma jäänud oleks, mõned nõud, mis viimasel ajal mustaks olid saanud ja mõned, mis tuppa olid jäänud, jäid tormituultest puutumata
Jälle kodus
Sai käidud suvepäevadel ja kohtutud kolleegidega
Ma nii ootasin seda, et saab kodust välja ja teistega kokku jne ja sõitsin päev varem Tartusse ära
Istusin toimetuse vastas pingil ja mõtsin, et nüüd see sekretär arvab, et see setumaa toimetaja on puhta sooda
Lõpuks jõudsin ikka õigel päeval ja õigel ajal kohale
Sammusin toimetuse poole varakult ja sain pargis kokku oma hea kolleegiga, kohvitasime tänavakohvikus ja reisisime ka suvepäevadele õlgõla kõrval
Kohapeal oli meile korraldatud sportlikke mänge, millest mõnest ma ka veidi osa võtsin
Esialgu olin veidi nördinud, et tuppa üksi olin majutatud, sest olen ju kodus töötades kogu aeg ju üksi ja läksin suvepäevadele just ju teistega kokku saama, aga hiljem leidsin, et oli ikka hea küll
Kui suhelda tahtsin, siis läksin toast välja ja kui enam ei tahtnud, kobisin oma tuppa ja tundsin ennast nii vabalt kui oskasin
Sain uusi tuttavaid ja korralikult süüa

Ülemus mulle juba ütles, et kuule ära söö nii palju ja nii ikka ei sööda, et kartul jäetakse järele ja süüakse vaid liha;)))
Kuna kodus on mul üks podagrahaige, kes teistel ka liha ära keelanud on, olengi kuidagi lihahimus vaevleja
Kui enam ei jaksanud ringi rännata metsas ja järve ääres ja suhelda oma uute sõpradega, kobisin tuppa, lasin veel maha pesta päeva higi ja ronisin teki alla
Hommikul hakkasin juba kella 5 ajal kella vahtima;))
8ajal ajasin end püsti ja suundusin päeva nautima.
Minu hommikusöök kestis kolm tundi.
Istusin ja tundsin rõõmu inimestest ja kaunist päeva.
Tagasisõit läks jälle vahvalt koos oma kalli kolleegiga, kellega Tartus tegime aega parajaks „Rehepapis“ juteldes ja limonaadi limpsides
Kui bussile minema hakkasin, püüdis minuga elu eest suhelda üks mordvalane
Tuli välja, et ta tuli oma kollektiiviga Viljandi folgilt ja siirdusid sama bussiga , millega ma koju sõitsin, vene piiri poole

Räpinas kinkis mulle veel oma dvd mida võidki vaatama jääda
Kodus ootas mind korras hoov ja usin marjakorjaja ja aurutaja
Mu tütrest on sirgunud tubli naine, kes näeb ise, mis tööd on vaja teha ja teeb ära, ilma et keegi peaks teda selleks sundima
Mina aga mängin hommikupoolikutel head haldjat, kes majale mõnusat ilmet annab, asju oma kohtadele paigutades, pesu masinale söötes ja vaipu ning laudlinu sirgu silitades ning kõnnin kui kass ümber palava pudru ümber mehehakatiste, neilt välja pressides koduste tööde plaane, mida nad ehk nõus täitma on;)))
Õhtuti püüan mitte teiste kallal vinguda ja oma tuppa tõmmata, kui asjalik enam olla ei jaksa
Suur suvi on maja ja aia kuumaks kütnud ja õunad marjad valmis küpsetanud
Ilusat suve jätku kõigile!!!

2 comments:

KR said...

Ma tahaks ka "nõutu" olla. Aga kunagi ostetud mittepurunevad ei taha kuidagi katki minna. Enne vist murdun mina ja annan nad taaskasutusse:(
(uusi ja ilusaid tahaks)

joanamari said...

kui murdud siis võta minuga ühendust;)))