Friday, July 2, 2010

Jälle reede




Sain siis kätte oma kaua tehtud kaunikesed ortopeedilised jalanõud
Käisin nendega kohe ringi ka ja täna on jalad, kui laiaks litsutud saia pätsid
Valusad ja paistes
See jama pidi harjumatusest olema ja edaspidi lahkuma mu juurest
Kingsepp oma pealseõmblejaga olid vahvad: sättisid mulle jalavarjud jalga, kohendasid neid ja kängitsesid mind uuesti
Kohtusin linnas noorepõlve sõbraga ja oma pojaga, käisime kolmekesi ühes üliodavas ja heas söögikohas lõunatamas, vestlesime ja rõõmustasime taaskohtumise üle
Enne kojusõitu kolasime pojaga mööda „Zepeliini“ ja avastasin, et mul on ülimalt meeldiv poeg, kelle seltskonda võib täiega nautida
Viisakas, kena, empaatiline, asjalik…
Iga ema, naise unistuste kaaslane
Ei tea kust sellised pojad tulevad;)))
Annaks Jumal talle hea naise ja koha elus, kus ta ennast hästi tunneb!!
Ostsin kodu extrast asju, milleta ära elada saaks, aga mis elu veidi mugavamaks teeb
Konksud kööki ja sääsesuitsu keraamiline alus, voodile baldahhiini moodi sääsevõrk, selline ilus õrnroosa
Toidupoest sai kaasa haaratud pojale miskit näksimist ja endale asju, mida Räpinas ei kohta
Keele tarretist, lõhesupikogu ja midagi oli vist veel
Tagasiteel istusin bussis kõrvuti jälle oma setumaise sõbraga nagu hommikul linnagi sõites, kellega oli kojusõit lausa lust, miskipärast olen eluaeg sõbraks saanud endast vanemaid härrasid ja daame;))
Vanasti tundsin, et mu eakaasalased liiga eblakad ja eriliste huvideta ja elukogemusteta on, kellega pole huvitav koos viibida, aga nüüd peaks mu eakaaslased juba kogenumad ja targemad olema, kuid ikka tõmbab mind eakamate sõprade poole
Ju ma siis nii ennast noorekesena ikka tunda saan;))
Kodus sain kaasa käest justkui veidi pragada, et mingi veider riputis on voodi kohale ilmunud, mis segab ja magades külje alla võib jääda ja rebeneda ja katki minna:;(
Võtsin siis ööseks ära ja kui hommikul aset tegin panin tagasi ja nuumasin silma
Peaksin oma soovidega ettevaatlik olema, nad võivad ühel hetkel ka täituda;)))
Olen alati sellist asjakest oma magamistuppa igatsenud

Täna keetsin värske aedvilja sööki, mida hästi nautida ei saanud sest keegi tundis vastumeelsust kaabitud kartulite vastu ja siis ma pidin talle neid toidu seest välja korjama ja koorima jne
Aga kui veidi järele mõelda, siis toit oli päris maitsev
Teinekord tean, et kui seda kriitilist sööjat sööma tahan kutsuda, siis pean arvestama ta veidrustega
Reedeõhtune Taize õhtu oli vahva, uued laulud ja vähe rahvast, nii ilusti kõlasid minu ja pastori hääled peaaegu tühjas kirikus;)))))
Kaunist reedet kõigile!!!

5 comments:

kukupai said...

See küünaldega kaunistatud altari pilt on nii ilus....

joanamari said...

otsisin tükk aega, mis ei paistaks nii iseloomulik mõnele kirikule ja samas oleks kuidagi Taizega seotud
kes asjaga seotud pole, oleks eile õhtul kirikusse sisse astudes arvanud, et kaks meest- krikuteenijad on publik ja õpetaja esineb ühe ratastooli naisega;))))

Rox said...

Sa võiksid kaalutleda reaalselt oma piltide üles laadimist. Palju huvitavam oleks.

joanamari said...

aga sa tule reedel koju ja pildista mind kirikus kui ma pastoriga kahekesi laulan
või mu baldahiini mu magamistoas
või mind teatritrepil igatseva näoga;))))
ja minu uusi kingi

Anonymous said...

Kartulid ei olnud kaabitud, vaid ainult harjatud.