Saturday, July 10, 2010



Ma vihkan korralagedust: pesemata nõusid, igal pool vedelevat prahti, laokil riideid ja mänguasju…
Samas igatsen ma külalisi, ootan pikisilmi koju lapsi
Ja siis ma kargan elamises ringi karguga, vihastan ja pahandan või korjan vaikides asju kokku nii palju kui jõuan ja kui enam ei jõua poen oma korrusele arvutisse või teki alla
Küll ma saan talvel vuntsida oma elamist ja olla siis üksi oma korras kodus, kui lapsed kõik teistes linnades koolis on

Praegu püüan midagi korraldada, aga asjad venivad ja venivad
Tormile tuli täna hommikul isa külla ja siis kõik pidid ümber tema sibama nagu neile oleks üle hulga aja isa külla tulnud;)))))
Mu kodakondses seisavad keset hoovi ja vahivad mõtlikult asju, mida saaks väga lihtsalt korraldada, aga nemad seisavad ja murravad pead ja murravad pead….
Ma ei saa aru kuidas saab kõike nii aeglaselt teha
Ju ma siis olen oma kiirustamised ära kiirustanud ja nüüd on aeg vaadata, kuidas teised venivad;))))
Minu emal oli ka kogu aeg hirmus kiire, mina ei taha niimoodi kiirustada, tahan olla ikka veel oma kallite hulgas

Vaatan oma aknast välja ja riit ikka seisab oma vana koha peal, ma ei tea mida nad seal õues küll munevad.
Kui ma terve oleks siis….
Aga kuna ma olen lombakas ja ei tohi eriti midagi tõsta, siis pean tegema mida saan ja teiste munemist vapralt taluma;)))

3 comments:

sille said...

Ma olen Sinuga sarnane. Ma tahan ka kriuh-kräuh kohe ära kõik teha mida vaja. Aga perekond uimerdab ja mõtleb pikalt või siis võtab pikalt hoogu. Ja sageli on nii, et teen ise kõik ära ja siis teised ütlevad nõutult: "Mis sa nüüd, küll me oleks ise teinud..."
Mees heidabki vahel mulle ette, et olen lapsed ära hellitanud ja teen nende eest kõik ära. Aga ma tahan KOHE JA NÜÜD, mitte õhtupoole või hiljem. :)

joanamari said...

ma olen ka oma lapsed ära hellitanud sellega, et olin supernaine
mutitask noh
ühel ajal pesin pesu, tegin süüa ,koristasin elamist ja pesin nõusid ning kuulasin lapsi ja vaatasin telekat
kogu aeg käisin ringi nagu tuulispask
mis kusagil ripakil, see kohe näppu ja paika
aga nüüd ma ei jaksa ja mõni ei saagi aru, miks elamine korratu on
sest ennem läksid asjad kui nõiaväel paika
selleks ei pidanud koristama hakkama, et kõik korras oleks vaid lahtiste silmadega ringi käima
minu omad aga uimerdavad
virutavad tühjad pakendid kõik lauale laiali
nõud ripakile ja minema
no kui midagi ette võtavad siis põhjalikult ja kui palju aega selleks neil kulub
kui igaüks oma pisku ära korjaks poleks nii palju tegemist ja oleks aega suuremate asjade jaoks
aga teisi ei saa muuta saab muuta vaid iseennast
nii ma siis paindun kogu aeg kuhugi;)))

neiud ärevil said...

Mina olen samasugune.Tahan ka ,et kõik oleks kogu aeg korras ja millegipärast on niisugune tunne ,et peale minu ei tee keegi nii hästi.Kipungi vahel kõik ise ära tegema sest noorte uni kestab kaua ja neil on aega küll.Kõige rohkem vihastas veel mind mu noorema tütre arvamus ,et keegi niikuinii öösel ei näe.Ma arvasin siiamaani ,et koristan ikka selleks ,et endal oleks kodus hea olla -mitte teiste jaoks.Nii ,et inimene õpib kogu elu...