Monday, December 1, 2008

milleks?

Teda olevat väga oodatud
Ja lõpuks ta halastas siis
nende peale
kes teda nii
endale tahtsid
aga kas teda üldse nii väga oodati?
ja milleks teda nad endale tahtsid?
ei saanud ta mitte aru
ühel polnud aega ta jaoks
ja teisel ei jätkunud armastust
teda võeti kui mängukanni
mille istutad hommikul liivakasti
ja õhtul sealt jälle võtad
et pesta siis puhtaks
ja panna kui nukk
valgete linade vahele
ja kui ta vastanud
nende ootuseile
maksis ränka palka
ta õrn roosa ihu
Teda olevat väga oodatud
Aga ta ei tahtnud tulla
Sest ta nagu teadis
Mis teda ees ootab
Ja tihti küsib ta
milleks ma tulin?
Milleks ma olen?
Milleks see kõik?

1 comment:

Anonymous said...

Tere Marju.
Mulle just meeldib sinus see et sa ytled köigile Tere söbrake. ma oletan et sa usud inimeste headusse. Seda kohtab harva. Tegelikult keegi pole ainult hea, meil köigil on ka kuri pool, oleme ju inimesed, mitte inglid.
Renna