Sunday, December 14, 2008

Eile oli imeline õhtu

Ilu oli nii silmale, kõrvale kui hingele
Oli „Händikäpa“ jõulupidu Kambja kultuurimajas
Imeline kingitus oli laste laulustuudio „Fa dies“ kontsert
Terve lava oli täis ilusaid noori ja lapsi
Tund aega helises saal kaunist muusikast
Kui olime hea maitsta lasknud maitsval õhtusöögil, esinesime ratastooli linetantsuga
Pea oli pulki täis ja rambipalavik haaras mind üleni
Kui muusika mängima hakkas, ei teadnud ma mida tegema pean
Pidasin silmanurgast silma peal meie juhendajal, tantsisin talle järele ja tantsu lõpuks sain ka mina aru mida tantsime
Niiet ühesõnaga esinemine läks kenasti
Hiljem sai ka niisama omal käel tantsitud niiet, meile südikatele tantsijatele pidi tulema ütlema, et nüüd on pidu läbi, hakkame minema
Jõuluvana tõi mulle ilusa lumememme kujulise pajakinda mis rõõmustas mind tõeliselt
Laadisime end busside peale , mis olid meile järele tulnud ja asusime koduteele
Aitäh peo korraldajatele ilusa õhtu eest!!
Invabuss viis mind mu isa juurde Tartusse ööbima ja magasin kui lapsuke üsna kaua
Isa küsis veel, et kuis nii saab, et sööd hommiku kohvi kõrvale lõunat
Asusin siis päriskodu poole teele, enne bussi rehepapi restos aega parajaks tehes ja munakujulises vetsus käies
Buss oli kahekordne ja bussijuht nägi haige välja, käed värisesid ja jume oli hall
Palusin oma kaitseinglit, et jõuaksime ilusti kohale ja nii ka oli, et buss sõitis läbi kauni talvise looduse turvaliselt „Värska“ poole
Kodus rõõmustas mu üle väike lapse poeg mulle sülle hüpates
Mu mehe raas on toa mõnusalt soojaks kütnud, lapsepoeg sätib end mu külje vastu pusides magama ja telest tuleb romantiline armastus film
Ilus advendi aja pühapäeva õhtu
Kaunist advendi aega kõigile

No comments: