Wednesday, December 17, 2008

Mina käisin täna vanainimeste kuklaid vaatamas

Tekib küsimus miks ja kuidas
Kuna meie vallas puuetega inimesi justkui pole, on kõik pensionärid ühte punti löödud

Ma siis käisingi Räpina pensionäride jõulupeol, mis toimus aianduskooli saalis mis nüüd ka kultuurimaja saali osa täidab

Eelmisel aastal käisin sel peol esmakordselt ja pettusin, olin kirjutanud jõuluvanale ise luuletuse, aga keegi minu käest salmi ei küsinud, uksel pisteti kommituutu kätte ja saadeti saali istuma, kus olid kõik memmed taadid pikkades ridades ja vaatasid suud silmad pärani neid, kes uksest sisse astusid.

Mingit eeskava ei olnud ja kukalde vahtimine oli ebamugav, rääkida ka ei saanud, sest muusika oli nii vali, et ei kuulnud iseenda mõtteidki.

Oli tunne, et korraldajad arvavad , et kõik pensionärid on lauskurdid

Seekord mul mingeid illusioone ei olnud, sest olin tulutult püüdnud selgeks teha, et nii istuda on hästi ebamugav ning me võikisme istuda grupiti laudades

Kuna see jutt oli kurtidele kõrvadele ja läksin juba ette negatiivselt meelestatult kohale, oli tänasel peol väike rõõmus üllatus

Seekord oli eeskava,Väikeste staaride šõu ja see oli vahva, kui laval lõid tantsu liba Anne Veski, Üllar Jörberg Abba, Baccara, Meie mees ja Alla Pugatšova

Sai tõelise kõhutäie naerda

Kuigi oli tahtmine tõusta püsti ja saalist lahkuda, kui lavale astus konferansjee

Selleks oli mu ämma maja "vanakurat"

Otsisin oma "lastetoa" nähtamatust seljakotist välja ja jäin paigale

Ja ma ei kahetsenud, sest kontsert oli väegade vahva

Oli plaanis peale tunnikest pakutava jälgimist süüa oma härraga tehnikumi sööklas õhtust, aga võta näpust, söökla oli pime ja keegi ei tahtnud meile süüa pakkuda

Ostsime poest sooja süüa ja natuke lahustuvat kohvi ja kohvitasime kodus koos lastega

Sõime kommi ja pidasime videvikku

Nii sai ka teine selle aasta jõulupidu ära peetud.

Kaunist advendi aega kõigile!!!!

No comments: