Saturday, December 20, 2008

Sai käidud Tallinnas

Ööbitud hotellis
Peetud maha üks pidu, löödud tantsu, söödud ja joodud
Uuendatud vanu tutvusi, kohtutud kenade kolleegidega
Tundsin end päris hästi oma õmmeldud 10 aastases sametkleidis , mis on ainuke mis mulle veel selga läheb, sest ta veidi venib
Peegel mind küll ei hellita aga mu kenad pikad juuksed ja originaalriietus silus mu kitsaskohad, või hoopis laiad kohad;)
Kõik oli kena, kui mõned tõrvatilgad välja arvata ja mõrud pillid
Aga ma ei neela neid alla vaid sülitan välja
Ja õpin nendest, õpin ja õpin kuni targaks saan, kui saan
Tartusse jõudes astusin veel Antooniuse hoovist läbi , et teha bussini aega parajaks , kohtusin vanade sõpradega, sain kaasa koduteele positiivse laengu
Kodus ootas mind ees meespere, kes sauna kütmas, kes sodielukat mängides, kes majale küünlaid kinnitamas
Õhtupimeduses särab nüüd mu kodu justkui väike muinasjutu maja
Igas päevas on midagi head ja ma leian selle üles
Kaunist jõuluaega kõigile!!!!

No comments: