Tuesday, December 9, 2008

Ja ikka ja jälle oskab mõni mind kurvastada

Mul polnud mingit kohustust, helistada oma ühingu liikmetele
Helistasin, aga need keda ma kätte ei saanud, olid solvunud , et neile ei helistatud ja üks proua polnud nõus minuga isegi enam suhtlema
Neile kellel on kodus lauatelefon ma helistasin, kellel meiliaadress, sellele saatsin koduleheküljelt koopia, kuigi võisid nad ju ise ka seda lugeda
Ja see inimene kes ise räägib , et on tubli kodulehe lugeja, ootas isiklikku kutset ja oli lausa pahane mu peale
Too hõbekandikul kõik kätte ja ikka polda rahul
Me leppisime sügisel kokku, et käime koos iga kuu teisel teisipäeval, kuna eelmisel korral oli meid vaid kolm, otsustasin siis helistada, kes momendil telefoni juures polnud, jäi mu kõnest ilma
Olen siis nüüd nii suur süüdlane, et tegin inimesel ja inimesel vahet

PAGAN VÕTAKS, EI TEINUD!!!
Kes telefoni kõrval juhtus olema kui helistasin, see oli jah eelisseisus, aga kes keelab vaadata iseseisvalt lugeda kodukat või meeles pidada kunas on need kokku tuleku päevad
See jama tegi tuju pahaks, korjasin oma kodinad kokku ja tulin ära koju
Maadlen Tormiga, vaatan telekat, pusin oma tööd teha ja nuuman männitüdruku lumekleidiga oma silma, mis vaatab läbi akna mulle vastu

No comments: