Sunday, December 7, 2008

Kas inimesed on head?

Usun inimeste headusse
Olen parandamatu optimist selle koha pealt ja inimesed kasutavad seda tihti kurjasti ära
Kui keegi teeb mulle head, kardan ma selle taga mingit tagamõtet, kui ma just seda inimest läbi ja lõhki ei tunne
Kui keegi on mu vastu kena on sama lugu
Seega elu on mind ära rikkunud
Kas ma siis ei usugi enam inimeste headusse
Usun küll, aga arvan et nii sinisilmne ma enam ei ole
Vahel on mul enda pärast häbi, et ma seda enam pole, et kahtlustan asju mida tegelikult pole
ja olen mõnede tõeliselt kenade inimeste suhtes ülekohtune
aga miskipärast mu elukogemus mind tihti ei peta
sellest ka see umbusk
aga vahel see umbusk tuleb liiga hilja või valesse kohta
Vahel usaldan ma inimesi pimesi ja sellest ka palju pettumusi
Ühe sellise inimese pärast sõitsime reedel maha hulga maad ja raha , vaevasime ennast tuules ja tormis ja ta tegi MEID LOLLIKS, me sõitsime ilma asjata
Lihtsalt loll olen, ei oska teha järeldusi, kui ta eelmised teod on olnud võikad, ebaausad ja külmalt kalkuleeritud manipulatsioonid, siis ma ikka uskusin ta lubadusi
Lihtsameelne lollike
Nüüd ma ei tea kas mul jagub raha maksudeks ja jõulukinkideks
Aasta lõpus selline pauk
Ja ainult pühast lihtsameelsusest
Ma tean, et saan ka see kord hakkama, aga meele teeb mõruks
Kui kogu aeg satub mu teele selliseid inimesi, siis hakkan kolli nägema ka seal kus seda pole
Mu peres käib tihti külas inimene, kes tundub lahke ja helde ja kuna mul on nii palju kehvi kogemusi, teeb ta käitumine mind kõhedaks, et mida ta minult ootab, kas ta ikka teeb oma tegusid puhtast inimarmastusest või on tal ikka mingi tagamõte jne
Totter
Lasen igasugustel torulorudel end haneks tõmmata ja tõeliselt kenasid inimesi kahtlustan ?
Iga asi on millekski hea, aga milline ja milleks?

No comments: