Thursday, December 11, 2008

neljapäevased mõtted

Kui mõne kurvema või kurjema sissekande teen, siis kukuvad igasugu kodukootud psühholoogid mulle keskeakriisi külge pookima, elamist õpetama, soovitab kramplikult positiivsusele end häälestama, mida kõike veel
Umbes nii et olen ise süüdi sest ma tõmbavat kohe ligi ise negatiivset ise üdini negatiivne olles
Üdini pulli kaka hakkab pihta , vaadake ümberringi keskealisi naisi, enamusel on suunurgad allapoole kortsu vajunud, näo krimpsutamisest, sellest on mind vana Jumal päästnud mulle rõõmsa loomuse kinkimisega
Eestlasel on alati komme olnud negatiivset maha suruda, eitada negatiivset ja arvata et siis läheb kõik paha mööda, ise suud kurjalt kinni pigistades
Elu käibki tõusude ja mõõnadega ja isegi üks ainuke päev ei ole lõpuni halb või hea
Igas päevas on midagi head ja MA LEIAN SELLE ÜLE IGAL JUHUL
Aga väga tihti ajavad mõned asjad mu keema
Ma ei ole nii tähtis inimene, et mulle peaks ütlema, et trenn jääb ära, et ma ilmaasjata ei läheks kohale
Ma ei ole nii tähtis inimene, et mulle öeldaks, et kuskil on pidu kuhu saaksin soovi korral minna
Ma ei ole nii tähtis inimene, et mind lubataks lahkuda bussist, kui tahan väljuda vaid mind viiakse alati mu peatusest mööda, keerates mind veel kurvis pikali, sest ma olen seal maha minekut oodates vist nähtamatu ja seda juhtub igal neljapäeval
Kõigil on endaga nii palju tegemist, et üks suur kogukas naisterahvas ei mahu nende kahe silma vahele
Ma ei ole inimeste peale pahane, aga vahel teeb see kõik kurvaks, kurjaks või ajab naerma
Aga iga asi on millekski hea

See on võrratu kui vahva piruka retsepti ma terevisioonist sain
Anni Arro küpsetas ühel hommikul teles „Peetri lootsikuid“
Ma tegin eile järele
Jube head said ja suured ja maitsvad ja ilusad
Aga…
Selline ilus noor ja sale tüdruk nagu seda on Epp-Maria Kokamäe tütar, võib endale sellist tohutut kaloripommi lubada, mida see lootsik endast kujutab
Järgmisel korral lõikan ma selle poolekilose paki tainast mitte kuueks, vaid 12ks
Ja munad neljaks, siis saavad pirukad väiksemad ja neid saab rohkem
Kui peres on 8 liiget, siis kuuest pirukast on vähe ma arvan
Sain jälle ühe kogemuse võrra targemaks
Lucia päeva saiakesteks, ei tea kas nad sobiksid?

500 g lehttaignat
6 vürtsikilufileed
3 muna
1 sibul
200 g spinatit
1 sl võid
soola, pipart
muna pirukate pintseldamiseks

Lehttaigna lõikasin ruutudeks,
diagonaalis, ühest nurgast teise asetasin täidise
spinat alla, peale kilu ja sibul ja keskele munapoolik
kaks nurka voltisin keskele kokku ja torkasin hamba tikuga kinni
nii saingi kena lootsiku.
Ma ei tea, kas tegin täpselt nii, nagu Anni tegi,
sest väga tähelepanelikult ma seda kokanurka ei vaadanud,
aga netis oli ainult toiduainete nimekiri,
ja valmistamisõpetus puudus
Kuna olen noorpõlves kondiitriks õppinud,
toimetasin vanade teadmiste põhjal.

No comments: