Saturday, May 22, 2010

Käisin täna Räpina laulupäeval oma mudilastega, pisem ratastooli jalatugedel mu põlvede vahel seismas ja suurem taga jooksmas
Kui peoplatsil palusin tuttavaid, et need aitaks suuremat poissi üle muruplatsi pissile ja et ostaks mu raha eest lastele juua, tehti küll teene ära, aga peale seda hoiti must hästi kaugele, et ma enam neid ei tülitaks;)
Paljud tuttavad ei tulnud mulle ligigi, ei tea kas kartsid, et ratastool neid hammustab;)
Ainult mu armas sõber Anu tuli mu juurde, rääkis juttu ja kallistas, kui oli oma esinemised ära teinud
Tal oli ikka tubli töö ära tehtud, lapsed kõlasid oma lauludes nii hästi, et arvasin esialgu, et asi tuleb plaadi pealt;)
Esinejad olid üldse kõik väga tublid, ettekanded olid hea kuulda kõrvale ja vaadata silmale
Ilusad noored täis lusti, kaunites rahvariietes
Minu pisi- poisid elasid nii vahvalt kaasa, kuulasid ja kõigutasid end muusika rütmis ja Koit laulis tuttavat laulu kaasa
Pärast pidu vurasime põnnidega koju ja tõdesin, et nii raske on ikka ennast toast välja vedada, tänane tiir oli ikka imepisike:(

No comments: