Monday, May 31, 2010




Olen vastik vanaema: lastele küpsist ei anna, käsin putru süüa
Siis kolistavad kaks pisikest asjade otsijat mööda maja ja otsivad küpsist, sest ma käkkisin need ära, enne käkkimist ronisid klaveri peale neid salaja sööma
Seisavad mu selja taga ja vinguvad süüa
Vastik vanaema ütleb, et söögu putru, nemad jälle vastu, et ei taha me putruu
Loogiline, et ei saa küpsist, küpsis pole mingi söök!!!!
Ikka vinguvad: tahame küpsist
Mina jälle kiusan, et siis ei ole kõht tühi kui putru ei taha
Pisikesed asjade otsijad roomavad voodi alla ja kisuvad mööblit paigast
Ma pööran end imestunult ringi ja küsin, et mis toimub
Nemad otsivad seda kohta, kuhu ma küpsised olen peitnud
Vastik vanaema jälle keelas otsimise ka ära kamandas lapsed õue
Nad pidin nii väsinud õues olemisest olema
Vastik vanaema jälle vastu et noh, kui väsind, siis magama kohe
Lapsed jälle vastu, et ei taha magama, süüa tahavad
Mina jälle vastu, et kui aga putru ei taha ja magada ei taha siis olete nihatsuhhad
Nihatsuhhad nad olla ei tahtnud ja kadusid õue

No comments: