Sunday, May 30, 2010


Kas sul on keegi, kes sind silitab, kui ei tule und
kedagi kes nutab ja naerab
suga koos iga päev iga tund…
Räägi mis sa teed, kui sa oled üksi: laulab raadios Sal Saller

Mis ma siis ikka teen, istun arvutis, sest mul pole tõesti und
Koer sinder röökis väljas koleda häälega mingi tund aega ja kui oli mu üles karjunud, keeras ise kuuti magama
Teen öised artiklid ära, siis on hommikul vähem rabamist, mida muud mõistlikku ma siin ikka teen
Ei mul ei ole kedagi, kes mind silitab, kui mul pole und, ma ei saa ju ometigi kedagi üles ajada, et tehke mulle nüüd pai, ma ei saa magada;)
Käisin maja läbi, katsin pisikesed ja suured paljad tagumikud tekkidega kinni, lasin kassi õue pissile ja asusin arvuti taha tööd tegema
Raamatut ei jaksa lugeda, sest nii ergas ma ka pole
Tulekski vist raamatuga voodi pugeda, ehk siis tulebki uni
Panin raadio kõrva äärde sumisema ja Sal Saller siis küsib: räägi mis sa teed ja mina ullike kohe vastama
Ega ta ju vastust tahagi, niisama laulab;)
Ja talle ma vaevalt mõtlen oma uneta öödel
Ma mõtlen, kuidas rahaga välja tulla kuu lõpuni, et mida ma kindlasti homsel palgapäeval pean ostma ja mille ma ostmata pean jätma
Teavitasin elektrinäidu ja mis on jälle hiigelsumma
Ei tea kas mõni ahjualune seda elektrit sööb?! Kütmist ju enam ka ei ole?!

Vetsust keeran ikka päevaks pirni välja, sest ühed väiksed käed teda ikka ja jälle põlema ta panevad ja jätavadki

Juunis ei ole vähemalt kooli maksu ja sõiduraha ka läheb pesamunale vaid poole kuu eest
See eest on jälle ekskursiooni raha vaja maksta ja lõpupeoks süüa varuda…
Loen vaimuhaigete ullusi ja olen õnnelik, et ma ise nii lollakas veel pole
Ruudulise kleidi ja uued prillid võin jälle teadmata kaugustesse lükata

Saller aga muudkui laulab:
kas sa süütad kaminas tule
unistad ja jood rummiga teed
või loed kuni uni tuleb
ja näed und õnnest saint tropez's

Ei ma ei tee tuld ei ahju ega süüta kaminat, sest mul on niigi palav, ning rummiga teed ma ei saa juua, sest rummi ei ole ja alkoholi ma koju tavaliselt ei osta, selle joomisest rääkimata
Loen jah kuni uni tuleb, aga mitte head raamatut vaid arvutist lollusi
Und õnnest saint tropez's võiks näha küll, aga ma ei tea milline see õnn seal saint tropez`s võiks küll olla;)
Krutin aga hiire rullikut üles ja alla, et roppused kõik kinni püüda, uni aga ei taha ega taha tulla….
Saller aga küsib: räägi mis sa teed..

Kas Sul on keegi, kellega sa koos nutad ja naerad, on Sul keegi, kes Sind silitab, kui ei tule und?!

2 comments:

KR said...

mis laul see on? Sõnad ei tule tuttavad ette?

joanamari said...

see on smilersi räägi mis sa teed
http://www.youtube.com/watch?v=64tbiaT0rSs