Sunday, May 9, 2010

Kummaline emadepäev oli
Hommikul helises värava kell
Mõtlesin, et on jälle vale häire, aga bussijaama väravas seisis külaline kahe roosi ja rafaello karbiga
Teist emmet kodus ei olnud ja siis sain mõlemad lilled ise vaasi panna
Istusime, jõime kohvi
Käisime kaasaga ämma õnnitlemas aiast korjatud nartsissidega
Pesamuna tuli ja kallistas ning soovis head emade päeva, teised ei teind esialgu väljagi
Päeva peale helistas vanem tütar ja noorem tütar ilmus mingi kell välja ja pakkus head kommi

Vaatasin telekast rääkimata lugu ja mõtlesin, et küll on tublid inimesed, kel 10 last, vett pole majas ja maja nii kitsas, et lapsed mitmekesi ühes voodis magavad
Olen minagi ämbriga vett laste pesuks tassinud aga siis oli mul vaid 2 last

Õhtul kurvastas mind pesamuna nii et ma ei saanud kaua und
Olin seda pahandust, mis mind hinge põhjani kurvastas, mõne aja eest unes ette näinud nii, et ütlesin, et ei julgegi magama heita, et mida halba ma jälle ette näen Mõtlesin et mu lapsed on juba nii suured, et suured jamad ja kasvuraskused ületatud on

No comments: