Saturday, May 15, 2010



Mu väike tütar sai täna 22
Olin eile õhtul rahutu ja unetu- kurbusest, et sõbra matusele ei saand minna ja üldse tahtis ahastuse ahvike mu rindu pugeda…
Kuna kusagil asu ei saand, katsin süda öösel tütre auks laua ja korjasin hommikul talle mõned nartsissid aiast, et tütrekest laulu ja lilledega tervitada
Tordi jaoks raha polnud ja sõime kohvi kõrvale selleks päevaks hoitud küpsiseid, mis olid tavapärasemast pidulikumad.
Telest jooksis saade mulgimaast ja mul tuli seda vaadates mulgikapsa isu
Käisime poes ja apteegis, varustasin end hapukapsaga ja tütar ostis oma pojakesele nohurohtu
Lapselaps peale paaripäevast lasteaias käimist on na tõbiseks jäänud
Mängisin veidi päästeteenistuse saalis ühele seltskonnale klaverit ja pärast seda asusin kodus vaaritama
Avastasin, et külmikus on pakk šašlõkki, keerutasin selle ka kapsa sisse ja toit tuli üle ootuste maitsev, pajatäis mundris kartuleid sai ka lisandiks keedetud
Lubasin endale ühe eine ja nüüd peaks veidi maja lapiga rookima, sest muidu on saunast paha tulla, kui liiv jalataldu kraasib
Tolmuimejaga ei saa vuristada, sest pojake võttis peale piimatassi tühjendamist söögitoas koha sisse seal samas diivanil ja asutas end unemaale, ise seletades, et teki pääle, teki pääle...
Loodan väga, et ta magab end terveks
Mehed parandavad sauna torusid, oleks hea kui nad sellega aegsasti ühele poole saaks, sest musta ihuga pühapäeva on paha veereda
Elu läheb edasi, püüan toimetada oma toimetusi, leppida sellega, mida muuta enam ei saa
Aga oma kõigile armsatele sõpradele, ütlen et Te olete mulle hästi olulised
Borisile ma seda kahjuks öelda ei jõudnud;(
Homme kirikus süütan taas ta mälestuseks küünla
Olge terved armsad sõbrad!!!

No comments: