Tuesday, May 18, 2010





Ma ei maganud silmatäitki täna öösel, õhtul oli raske uinuda, sest mu esiklaps ütles mulle asju mis olid minu meelest ebaõiglased
Siis ma ei maganudki vaid korraldasin verist tapatööd
Varitsesin, lõin täiest jõust ja plaksutasin käsi
Mu magamistoa seinad on täis vereplekke ja pihud verised
Üheski poes polnud eile sääsetõrjest ühtki artiklit ja kuna ma ei saa lubada, et mind ja mu kaasat halastamatult süüakse, istusin ma üleval ja korraldasin tapatalguid
Mingi kolm korda öö jooksul püüdsin uinuda, aga ei saanud
Vereimejad olid kohe kallal, kui pea patja puutus ja silm kinni vajus-algas meeletu kiunumine, mis lõppes kibeda sutsakaga
Kui tundus, et nüüd on vaenlane võidetud , aga võta näpust nagu pikali heitsin nii tormasid uued vaenlased peidust välja ja mulle kallale
Kargasin püsti ja pidasin tapatalguid edasi
Kui surmatavat objekti polnud käeulatuses kratsisin ma ennast küüntega niiet veri taga, sest ma olen lasknud märkamatult neil vereimejail ennast pureda ja see kõik kiheleb meeletult mu ihus ning on kublas
Kuna tapeet mu magamistoa seintel pole pestav, pean päeval midagi tarka ette võtma nende tapatöö jälgedega
Hommikupoole kui mees tööle läks barrikeerisin voodi kardinatega , et veidigi saaks magada
Öösel see tegevus ei andnud tulemusi, sest mees tõmbas esimese ropsuga kõik mu sääsepeitusvõrgu alla: endale selga ja pea alla
Leidsin altkorruselt hommikul knopkad ja peitsin voodi kardinate taha
Nüüd proovin veidi tukkuda, siis vaatab mis edasi saab, kas hakkab remonti tegema või peab öösel jälle klapperjahti pidama, kui mingit sääsetõrjet poes ikka müügil pole

No comments: